nens
Hola!
aquest any vaig començar l'institut i vaig fer molts amics nous, en especial i va haver un nen que em va agradar molt, és intel.ligent, esportista, guapo...
el problema és que no em fa cas. cada cop que mi intento apropar talla la conversa en sec.
m'agrada molt i m'agradaria acostar-me una mica més a ell, com ho puc fer???
merci
InterPersonal

Hola kft! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interperosnal.
Doncs és positiu que si una cosa t'agrada intentis esforçar-te per aconseguir els teus objectius. I també e´s cert que quan es tracta dels altres a vegades no tot està al nostre control i és una mica complicat aconseguir fer canviar als altres.
De totes maneres, segueix amb el teu objectiu per un temps més si tu vols.
Per exemple, saluda'l i segueix parlant amb ell. Fes.-ho de tan ne tan , per sorprendre'l! que no sempre estiguis disposada a parlar-ne. Deixa espais per a què l'altre pugui reflexioanr.
Centra't en tu mateixa, en ser tu mateixa i en el que t'agrada. Quan fem el que ens agrada i som nosaltres mateixos les coses rutllen!! És com que enviem energia positiva!!
Li ptos dir també el que sents per apropar-te més, tens al dret a expressar el que sents, sempre pensant en els possibles cosneq¨`encies que hauràs d'assumir.
Vés a poc a poc, no deixis que el teu amor et faci impulsiva. I alhora vés valorant com evoluciona la cosa, si et segueix sense fer cas, hauràs de decidir què fer, si seguir lluitant i deixar de fer coses per veure què et passa , què passa i què sents i fins quan estàs disposada a esperar si hi ha canvis...
una abraçada
Eli Aulet www.interperosnal.cat