Esborrar el passat
Necessito ajuda, soc una noia que s'enamora molt facilment peró els nois no volen res amb mi perquè em van fer bullying i els hi fa vergonya i cada vegada que m'enamoro ho passo fatal, de fet un em va dir que no precisament per aixó. Com puc fer perquè la gent deixi de veure'm com la friki del bullying?
InterPersonal

Hola pale-skinned Blondie! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
tens tot el dret a una nova oportunitat. Tots la tenim! Si la gent no és capaç de treure't l'etiqueta deñ bulling, hauràs de pensar i reflexionar sobre fins a quin punt estàs disposada a estar amb gent i enamorar-te de gent que no veuen els teves qualitats!! Molt important!!!!
Tots som moltes més coses que els nostres punts febles! i tots tenim punts febles forma part de ser humans!!!
És cert que pots fer coses per millorar les teves relacions amb els altres, són les habiltiats socials i tots tenim dret a millorar-les per estar més satisfets de nosaltres mateixos i de la nostra vida.
Observa quins comportaments et poden apartar del grup i intenta veure com els pots invertir per ser més pròxima al grup. Per exemple, implica't en activitats, somriu, digues bon dia, interessat per com estan els altres, per les coses que els hi agraden i tme que pogueu compratir, etc...
Pots demanar un cop de mà a amics i amigues, a professors, monitors., familia...etc...
És molt positiu que vulguis millorar i treure't eiquetes que no t'ajuden!! Tots hauriem de fer això amb les etiquetes!! Però valora també que la opnió dels altres és poc realista, i més si només es fixen en etiquetes poc motivadores sobre nosaltres mateixos.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat