No sé què tinc?
Hola!
Fa molt de temps que tinc aquest problema, però es que últimament m'ha estat afectant massa i sobretot a la meva família.
Des de ben petita que no menjo gaire. Però no és perquè em vegi grassa, sino perquè simplement quasi mai tinc gana i no menjo molta varietat de coses. He intentat mil vegades menjar a la força però sempre em trobo malament o ho acabo vomitant tot.
Aquest any he començat el batxillerat i la veritat és que m'estic estressant molt, i no tinc moltes energies de seguir a causa de que no menjo. Em costa molt menjar verdures i fruites, però amb la carn no ho tinc tant malament.
Peso 46 però no sóc gaire baixeta, i m'agradaria trobar ajuda a com fer per a que em vinguin ganes de menjar o si em podrieu recomanar algun tipus de dieta que jo pugui menjar i si pot ser que m'agradi. He probat de tot, i espero que em trobeu una solució!
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola ilymattespinosa! La millor manera de menjar és la que marca la piràmide alimentària. És important que intentis fer un esforç per menjar el més variat possible, ja que és imprescindible per tenir una bona salut, i per poder tenir un bon rendiment acadèmic i esportiu. Si veus que realment no pots menjar el que has de fer és anar al metge, ja que no tenir gana mai, o gairebé mai, no és normal, i més encara estant en edat de creixement. Així que intenta fer un esforç un cop més menjant com indica la piràmide alimentària i si no pots, visita el teu metge. Ànims i molts petons!!