Sense ell no vull viure...
Sento si m'enrrotllo però es que es necessari:'(...
En febrer de 2014 em vaig enamorar d'un nen que m'agradava molt, jo a ell també l'agradava i em va dir de quedar i jo li possava excuses perquè segurament volia lio amb mi, però jo mai m'habia lliat amb ningú i tenia por de dir-s'ho per si el podia perdre'l... Aquest va ser el meu primer error. Després, vam tindre uns problemes per la meva culpa, només erem amics però sentiem més que amistat. Els celos s'en van apoderar de mi i la vaig cagar. I clar, el nen doncs em va agafar un odi fins dir-me que li donava igual si em moria... Em vaig sentir super mal. D'això fa uns 8 mesos. Ara ens portem bé. No parlem ni res pero si ens veiem al carrer doncs adeu i ja. I a mi encara em mola moltíssim... Quan escolto cançons que em recorden a ell em derrumbu i esque ja no puc seguir així, no vull ovlidar-lo. Vull tornar-lo a enamorar. Però no se com fer-ho... si us plau ajuda'm. Estic destroçada... Encara que sembli una tonteria no ho es, aquest nen es la meva vida i necesito abraçarlo buf:'(.
InterPersonal

Hola rompernOs! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sentis trista vist des del teu punt de vista de com ha anat tot això.
Jo et diría per això que et sents culpable d'algunes coses que no vas fer gens malament!!!
Per exemple, és natural que si no t'havies liat amb ningú de cop i volta no et sentíssis preparada. Que la por no et va facilitar explicar-li el que passava, sí, però tots tenim dret a equivocar-nos!! Així és quan podem aprendre coses. Veus, ara saps que davant d'una por pots actuar de diferents maneres: deixan-.te vençer per la por i no fer cap pas, o sobrepassar la por, aprofitar el coratge i dir el que sents.
I respecte els gelos, això de buscar culpables en els relaciosn no funciona massa!! Perquè una relació és cosa de dos. Estàs segura que no tenies cap motiu per tenir gelos? El tema és què fem davant dels gelos! I altra vegada tens dret a equivocar-te.
I per equivocar-te, com et vas sentir quan ell et va dir " que li donaves igual" i d'una manera tna contundent?? Això és una falta de respecte! Per tant, com et deia? qui té la culpa?
Fés una llista realment del que t'agrada d'ell. Una llista realista. Pot sortir guapo, etc...però també el com et tracta, el com respon i dóna un cop de mà als altres, el com es posa al lloc de l'altre gent quan s'equivoca...etc...
Això t'ajudarà a anar veient què t'agrada d'ell, fins a quin punt ell també té responsabilitats en el que ha passat!!
Pots parlar amb ell i aclarir el com ho heu fet tots dos i si després de la llista segueix sent tan important per tu, pots explicar-li el que et passava i la por que tenies. SI t'escolta, que tens tot el dret a ser escoltada, podeu mirar si esteu preparats per tenir alguna cosa junts o si busqueu coses diferents.
Una última pista, tot i l'enamorament i la tristor d'ara, fes plans i cuida també les altres eprsones que tens el voltant, així estaràs distreta i veuràs com amb pocs dies t'animkes ràpid, si el que vols és estar animadda!! Depèn de tu!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat