problema:(
Desde fa uns tres anys, l'any que vaig començar primer d'ESO, que estic enamorada d'un noi. Aquest noi en aquell moment feia segon de BAT pero ell m'obria i parlavem i ens vam fer molt amics. Abans no hi havia dia que no parléssim fins que ell va marxar de l'institut. Després des de quan ell va marxar només parlem una vegada cada mes o així. El cas esque ara ell té novia però a mi m'agrada igual i fa pocs dies em va obrir i vam parlar. També vaig anar al seu poble de festa i no em va saludar però se'm va quedar mirant molta estona. Nosé que fer perquè ni que no el vegi l'estimo més que a ningú. Creec que ell s'estima a la seva novia però que a mi em té com un amor especial.
Que puc fer? Li dic? L'oblido?
InterPersonal

Hola! ës una mica difícil saber quins són els sentiments de l'altra persona si no hi acabem parlant. el nostre ventall de sentiments és molt ampli i a vegades només amb una mirada no podem saber què sent l'altre. T'animo a què hi parlis obertament ja sigui cara a cara o per mitjà d'aquestes converses que teniu per wats. El que no pots fer si realemnt t'agrada tant és deixar-ho passar sense saber el perquè. ës important que si realment l'has d'oblidar estiguis segura que ho fas amb motius suficients. És més dur ja ho sé, però al final resultarà més fàcil que quedar-te pensant que potser si... o sense saber el motiu real de tot plegat.
Abans de prendre conclusions precipitades, parla amb ell i aclara les coses. Serà més fàcil, ja ho veuràs!
Ànims!! Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat