No se que em pasa
Hola, em dic Asha i tin 10 anys, la questio es que et vull preguntar 2 coses.
1. Amb la gent de la meva classe em sento fora de lloc, no vull dir que no tingui amics, perque en tic, pero amb ells em tinc que comportar mes infantil, no em sento comoda actuan tan infantil sol perque si no, no entendrien res del que faig... Normalment sol em sento comoda parlant amb la meva Cosina de 14 anys, perque amb ella tinc moltes coses en comú y puc parlar del que m'agrada, llibres o coses així...
2. He comensat principi de curs i ara casi que m'enfado amb tothom, cada tarde em tanco a l'habitació a llegir perque estic enfadada amb el meu germa o ma mare, o amb algú altre, o inclus quan no estic enfadada amb ningu em tanco a l'habitacio a llegir i estic mol malhumorada amb cualsevol que entri a la meva habitació.
PD: Vull dirli als meus pares que vull un pisicoeg, pero ells dirien que no, y pensarien que em falta un bull i dirien que no, que per que el necessitava... Així que he acudit aqui.
Espero que em contestis.
InterPersonal

Hola Asha ! Sóc l'ELi Aulet Psicòloga d'Interpersonal.
Com dius tens interessos també diferents amb el teu grup d'amics. És positiu qeu vagis descobrint els teus pròpis gustos . També que tinguis amb qui compartir-los.
Per altra banda, et recomanaria que intentis tmabé trboar punts de diversió amb els de la teva classe i edat, tens el risc de perdre't diversió i coses si et centres només en un interès i en un grup tan reduit de gent, com e´s al teva cosina i prou.
Intenta doncs obrir la bruíxula cap a altres àmbits, la vida i els altres són molt grans i ens poden aportar moltes coses!! No deixis que aquesta sensació i rabia et negui disfrutar del que tens davant! I a l'hora segueix disfrutant amb la teva cosina
La rabia si escrius el que sents la deixaràs sortir i tornarà a marxar, ja que ja l'hauràs tret positivament en una llibreta que pot ser el teu diari secret.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat