KAOS!
Hola, tinc un petit problema, ara farà un mes, per les festes de la meva ciutat, una nit borratxa vaig coneixer a uns nois, els quals ara són molt bons amics meus, una nit de les de festa, vaig acabar provocant a un dels nois, i ens vam liar, i a la nit següent vam repetir, però vam seguir sent amics. Des de que ens vam coneixer, ens pasem totes les tardes junts, i la veritat és que ell és molt bon nano i molt carinyós amb mi, però quan jo li parlo d'altres nois s'enfada, i en canvi, si ell parla dels seus ligues jo m'haig d'aguantar. Molta gent ens pregunta si som parella o algo, ja que per lo que ens han dit semblem parella i això, un dels seus millors amics, i més gent m'han dit que es possible que ell s'estigui colant de mi i aquestes coese, i la veritat no se que fer, jo l'estimo molt i ell ja ho sap, igual que jo se tot lo que m'estima ell, però té un caràcter massa infantil a vegdes i no se si m'agrada de veritat o no...
InterPersonal

Hola islittlev! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et recomano que et segueixis fixant en com avança la relació. Tens punts a favor i en contra, coses que t'agraden i coses que no. És natural, tots tenim defectes!
El que si és cert és que un caràcter inmadur pot portar dificultats en una relací. Haurieu de tenir el mateix dret de parlar de les mateixes coses sense sentir que us enfadeu. Explica-li com et sents quan s'enfada.
Observa si a mesura que us coneixeu ell posa esforç en poder entendre'us i en voler el mateix. Una relacío per a què funcioni ha de partir d'un pacte en el que s'està disposat a oferir i esforçar-se eprquè funcioni.
ELi Aulet www.interpersonal.cat