Broma i realitat
Hola. Tinc un problema gegant.
A cinqué i a sisé de primaria anava a una classe a a qual em feien bullyng. Desde el principi de curs em feien bromes pesades de "Vols sortir amb mi?" Jo ja sabia que era broma i ue ho feien pel meu aspecte fisic (roba que no es de marca, etc...) I ara m'agrada un noi. Sempre penso que si algun dia em demana sortir no m'ho creure i pensare que es una broma. I no se si es pot arreglar. Potser tinc que anar a una altra escola allí ningu coneixera el meu passat i podre estar tranquil·la, pero ara tinc 3 o 4 amigues (algo es algo) I necessito ajuda.
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ningú ens hauria de fer sentir malament pel nostre aspecte, sigui quin sigui. Entenc que ara encara tinguis alguna desconfiança cap als altres. De totes maneres et diré que ets molt valenta i que ho has portat molt bé!
Abans de pensar si aquest noi et demanarà per sortir o no, primer de tot observa com es comporta ell amb tu. Si és amable, si et tira alguna indirecta, si es posa nerviós quan et veu o quan parleu... són petites senyals que ens poden indicar que li agradem (i això no es pot fingir). Així que deixa la por d'una banda i estigues alerta a si existeixen o no aquestes senyals.
Per altra banda, disfruta d'aquestes amigues! Si són bons amics, no en necessites pas 1000! Passa-t'ho bé amb qui realment t'estima que ja et toca!
Una abraçada!!
www.consultajove.cat