Problema urgent
Tinc 12 anys a punt de complir 13 peró la meva edat ossea es d'una nena de 10 anys. Els meus germans em diuen gorda per tindre el pes d'una nena de la meva edat peró que per la meva edat ossea no correspon. La meva dietista m'ha posat a dieta pero encara que mengi verdura i no hagi menjat xocolata i bolleria industrial desde fa messos segueixo pessant quasi gairabé el mateix (abans 48'9kg ara 47,5kg) Que puc fer??? No puc soportar la dieta ni un dia més!!!
Sara Bujalance

Hola! Si aquesta dieta t'ho fa passar malament el que has de fer és parlar amb els pares i amb la dietista per a que te la canvii i et posi una dieta que et vagi bé. A vegades costa trobar la dieta que millor li va a una persona, per això és molt important que qualsevol cosa que vegis que no te va bé, li diguis a la dietista per a que li posi solució. I el que has de fer també és parlar amb els teus germans i amb els teus pares sobre els comentaris que els germans et fan sobre el cos. Quan entenguin que són comentaris que et fan mal, deixaran de fer-te'ls. Ara te'ls fan, segurament, com una broma i sense saber que són perjudicials per a tu. Molts petons!!