:/
Hola,fa un temps vaig començar a tallar-me i fer qualsevol cosa per fer-me mal, el tema per el qual m'ho feia/faig no ho se ven be ... Les meves amigues es van enterar, aixo que sempre portava maniga llarga per ocultar-ho, pero a educació fisica anavem amb maniga curta aixi que un dia.. es van donar compte i bueno vam parlar i em van treure de tot, com, les tissores les cuchilles de les maquinetes.. tot.
Bueno, no se perque m'ho faig pero quan m'ho faig em sento a gust... em dona por, les meves amigues volien avisar a la nostra tutora i despres als meus pares pero jo no volia i ns que fer... no puc parar de fer-me mal, es com si m'agrades ns.. I despres estan els meus somnis suicides, fa uns pocs dies vaig começar a somiar el mateix somni, em queia desde un precipici o un balcó, qualsevol cosa alta tots estaven relasionats en morir... :/
tinc molts problemes :(
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Tots tenim moments en què ens sentim malament amb nosaltres mateixos, però tallar-se no és la solució! Has de parar de tallar-te perquè, encara que et faci sentir bé al moment, al cap de res ja apareixen els sentiments de culpa, oi? Si lesionar-te no soluciona el problema, al contrari, l'empitjora, PARA!!
Crec que estàs en un bon moment per demanar ajuda. Parla amb els teus pares, amb la teva tutora o demana que les teves amigues ho facin. Tens molta sort que elles se n'han adonat i t'estimen! Segurament els teus pares també estan preocupats per tu, confia en ells i deixa't cuidar.
Una abraçada ben forta!
www.consultajove.cat