Ajuda
Hola, em dic Anna. Moltes gràcies per contestar-me al meu dubte. El meu problema es que fa dos anys al meu cole i havia un noi que m’agradava molt i que sempre el mirava. Ens fèiem les típiques miradetes fins que un dia ell em va enviar una sol·licitud al Facebook. Jo l’obria però sempre manegava a pastar fang i ell sortia amb altres noies. Al final va marxar del meu insti i no el vaig veure mes.
Però aquest any me le tornat a trobar. Al principi jo feia la meva vida normal fins que me vaig adonar que em mirava molt. I a partir de aquell dia cada dia em mira moltíssim . Però ell no em diu res ni pel Facebook ni per persona . I jo no el vull tornar a obrir pel Facebook perquè tornarà a passar de mi i li ensenyarà la conversa als seus amics. Però la meva pregunta és:
Perquè em mira? perquè si li agrades ja hagués fet dies que magues obert.
Moltes gràcies J
InterPersonal

Bona tarda Anna,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que estiguis confusa amb aquesta situació, però no podem dir-te perquè et mira, perquè això només ho sap ell. El millor que pots fer és no treure conclusions d'aquestes coses, ja que de vegades podem treure conclusions errònies i emportar-nos algun disgust.
El millor que pots fer és preguntar-li directament, aquesta serà l'única manera de saber perquè ho fa. I si no li vols preguntar i aquesta situació t'està confonent massa, intenta allunyar-te, fes la teva vida, coneix gent nova, i si ell vol alguna cosa més amb tu, ja vindrà a dir-te algo. El més important és que pensis en tu i en el teu benestar.
Molts ànims!
www.consultajove.cat