No tinc clars els meus sentiments. AJUDA!!
Hola. La situacio es aquesta: a les vacançes de estiu estava coladeta per un noi que ve totes les vacançes i alguns caps de setmana. Quant vam començar l'institut aquest any, pensava que no m'agradava, i emb va começar a agradar un altre noi de l'institut. Jo tambe li agradava a ell i vam començar a sortir. Aquest cap de setmana emb sortit amb una amiga i le vist, i no se, m'ha agradat veurel, l 'unic que volia era parlar amb ell i passar tot el temps del mon amb ell.
Que faig? M'agraden dos nois, i un d'aquests es el meu novio.
Ajuda si us plau!!
InterPersonal

Bona tarda Marionna,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que et sentis una mica confusa amb aquesta situació. El que has de fer nosaltres no t'ho podem dir, la resposta només la tens tu. El millor, abans de prendre cap decisió, és parar a reflexionar sobre els teus sentiments. De vegades és fàcil confondre les bones amistats amb alguna cosa més. Ara l'únic que pots fer és pensar i reflexionar sobre els sentiments que et desperta cada un d'ells, sigues sincera amb tu mateixa i intenta aclarir-te.
Es pot sentir atracció per dos o més persones, només faltaria, ara bé, hauries de diferenciar entre enamorament i capritx, alguns et poden agradar més i altres una mica menys.
Molta sort i molts ànims!
www.consultajove.cat