Diferencia d'edat i amor
Hola, adolescents!!!
Em dic Eva i fa poc que parlo amb un noi de 17 anys i volem quedar. Sento coses molt fortes per ell, però jo en tinc 13 i la diferencia d'edat em preocupa. Si quan quedessim ens liessim i em demanès per sortir cosa que
veig a venir,que li hauria de respondre? Creus que la diferencia d'edat és un gran problema? He pensat que sortissim en secret i tal, però i si algu se'n assebantes?
Estic feta un embolic... AJUDA!!!
Que en penses si sortissim?:((
Petonassos!!!
InterPersonal

Hola Eva,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La diferència d'edat no hauria de ser un problema si no ho és per cap dels dos. De totes maneres, durant l'adolescència és fàcil que les dues persones es troben en diferents moments vitals, independentment de l'edat que tinguin. Sembla que tu tens alguns dubtes al respecte. No has de fer res que no vulguis o que no et vingui de gust. Si creus que no estàs preparada, demana-li temps i ell et respectarà.
Tenir una parella ha de ser una cosa agradable, que ens aporti felicitat i que puguem compartir. Si ho has de viure com quelcom malament, que t'estàs amagant o tens por que et descobreixin, quin benefici t'aporta?
Para't un segon i centra't en tu, en el que necessites en aquest moment. No t'avancis.
Una abraçada
www.consultajove.cat