no al bulling ja n'estic farta!!
holaaaaaaa
bno laltre dia estaba esperant am bus i parlan am el meu grup damigues quan un nen es va ficar am una nena que te un germa que te aigua al cervell i em va saber mol de greu epro no sabia que fer. que puc fer per ajudarla???
InterPersonal

Hola Anna,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Caram quina situació més desagradable!! En aquestes situacions el què pots fer és comentar-li educadament a aquest nen que no té cap dret a criticar una persona pel fet de tenir un familiar malalt. Si veus que continuen aquestes acusacions, comenta-ho a la professora, als teus pares o algun adult, perquè no es pot permetre que es repeteixin.
A més a més, entre totes les amigues podeu fer-li saber a aquesta nena que no esteu gens d'acord amb el comportament d'aquest nen i que té tot el vostre suport. Segurament així ella se sentirà més acollida i protegia i vosaltres us sentireu millor.
Una abraçada
www.consultajove.cat