Millors amics poden ser novios?
Hola! Gràcies per ajudar-me!
Estic feta un embolic. Desde ben petits el noi que m'agrada i jo sempre em estat junts, em anat al mateix colegi desde els 3 anys fins ara els 15. De petits vam ser novios un parell de vegades. Vet i a qui l'any pasat vam estar a punt de liar-nos. Pero no, desde llabors som millors amics, duran aquest temps ell a tingut els seus rotllos i jo els meus, ell m'ha ajudat a mi i jo a ell. Pero per milers de persones que hi hague al mon ningu em fa sentir com em fa sentir ell, quan estem junts, no se el que te pero sempre m'agradat. Les nostres personalitats son totalment iguals, els dos som de relacions llargues, als dos ens han fet mal, no n'hem fet nosaltres, es divertit, alegre, somrient, simpatic, molt carinyos, alguna vegada timid. Es que som dos gotes d'aigua. Inclus diuen que fem bona parella. Pero ell em va dir fa pocs dies que no vol sortir amb la seva millor amiga, perque si tallem o el que fos em perdria. Pero jo seria incapaç de fer-li mal. Ja que he estat tota la vida esperant-lo quan el tingui no el deixare escapar. La meva millor amiga fa 2 anys que surt amb el seu millor amic i els i va be. Encara que tothom digui que a aquesta edat no es poden tenir relacions... I en part es cert, pero si no es ara, en un futur, espero que sigui el pare dels meus fills, em puc imaginar una vida al seu costat, no com la resta de novios que he tingut, mai ho he pensat.
Creus que algun dia acabarem sent una parella?
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ens encanta llegir aquest tipus de consultes! A vegades les relacions d'amistat i d'amor travessen alguns límites i ens poden fer confondre. Crec que tu estàs molt segura del què sents. Però ell no sembla que ho tingui tant clar. Teniu moltes coses en comú i sembla que hi hagi molta complicitat i això és molt bo! Però per tenir una relació, l'han de voler les dues persones.
Sondeja a veure què en pensa, quines pors té i què sent per tu... potser així podràs fer-te una idea de si el que li passa és que necessita temps, que té por o que realment només sent que ets amiga seva. Hauràs d'investigar-ho per poder decidir què vols fer tu, si continuar esperant-lo, si declarar-te o si prefereixes posar distància i oblidar-lo....
Una abraçada
www.consultajove.cat