Passar pàgina (*)
Hola, doncs mira vaig estar molt temps tontejant amb un noi i em deie molts ''t'estimo'' i em tractave super be i coses d'aquestes i demanava consell a les seves amigues per a poder estar amb mi i tal.
Total que ens vam liar, vam estar dos dies i al tercer dia em diu que no em vol fer mal pero que continuem sent amics etc.
Mes tard me'n entero que deie coses de mi en plan: estic amb ella per avorriment... i li vaig dir i em va tractar de mentirosa i bno, li vaig dir que ho arreglessim i que quedessim com a amics i ho vam arreglar i tal. I un dia es lia amb una altra quan jo estava per alli i em diu que ho sent molt que ell te una vida que ojala que el pogues oblidar ja i que es van liar quan jo no hi era per a que no me sentis mal i aixo i vam discutir i ara estem mal i esque jo ja nose que fer perque encara l'estimo, pero el vull oblidar i nose com fer-ho perque sempre penso en ell i tal i encara em faig mes mal i quan vam discutir anave en plan prepotent i ja nse ni si anar a dir-li d'arreglar-ho perque els amics no et tracten aixi...
I esque el vull oblidar perque me fa mal pensar en ell i veure'l.
Pero en part vull que siguem amics pero si som amics no l'oblidare pero no vull perde'l i bf...
Em podries donar algun consell de com passar pàgina? Meeeeeeerci<3
InterPersonal

Hola Insatiable,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Crec que tu mateixa ho descrius molt bé. T'agradaria oblidar-lo per deixar de patir, però si continueu sent amics no podràs oblidar-lo.
Les ruptures poden ser doloroses i el millor remei és posar una mica de distància. (això vol dir intentar no coincidir en algunes situacions i també de les xarxes socials). Pensa en tu ara, centra't en estar bé tu. Surt amb les teves amigues i coneix gent nova, que sempre va bé!
Si d'aquí un temps tu estàs valenta per tenir una amistat, no hi ha cap problema! Però de moment serà millor per tu no saber d'ell. Sé que és difícil, però tens les coses clares i segur que saps el què més et convé!
Una abraçada!
www.consultajove.cat