Aprimar-se
Necessito ajuda!!!!! Aquest estiu he engreixat bastant, cada vegada que em veig al mirall em donen ganes de plorar, no puc evitar comparar-me amb totes les meves amigues, no m' agrado gens, voldria saber com em puc aprimar pero apart de perdre pes, també dels greixos de la panxa i tot!
Merci!
Sara Bujalance

Hola Manu12! Pel que fa al pes només cal que mengis equilibrat i facis esport habitualment per assegurar-te un bon pes. Però el que també és molt important és que et valoris positivament, t'acceptis tal i com ets (recorda que el cos i el pes també depenen d'un factor genètic que no podem canviar), i NO et comparis amb les altres noies. Cada persona és com és i en això està la gràcia, en ser únics i irrepetibles, si fossim tots igual seria molt avorrit. Parla amb la teva familia sobre com et sents, ells t'ajudaran a valorar-te millor i a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!