PREOCUPADA
Visc en un poble i com sempre en els pobles tots ens coneixem i tots "sabem" de tots, doncs aquest es el meu problema, la preocupació de que dira la gent, de que pensaran, de que em classifiquin i tots aquests rollos dels adolescents. Per exemple fa uns dies vaig anar a picar al meu ex per poder parlar amb ell i em va dir que no diria res de que li vaig picar i tal i ja algú s'ha assabentat...Em fa rabia que la gent parli i em preocupa moltíssim, la meva vida sembla que es basi en el que diran o directament visc per altres persones no per a mi. Ajuda!!
InterPersonal

Hola Meritxell,
Gràcies per escriure. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Viure en un poble petit té aquest "problema", que molta gent es coneix entre ells o es poden fer connexions fàcilment. De totes maneres et diré que, encara que no t'ho sembli, la gent s'oblida ràpid de les xafarderies, així que no t'ho agafis com una cosa personal.
Intenta centrar-te en tu mateixa, en fer les coses que tu sentis, perquè si tu ets coherent amb tu mateixa, estaràs satisfeta i no donaràs tant pes als judicis de l'altre gent.
Per últim, t'has preguntat per què et sents així? Per què els dónes tant pes als comentaris i rumors? Per què tens por que parlin de tu?
Una abraçada
www.consultajove.cat