Problemes amorosos
Hola, m'agrada un noi, te novia pero tots/es els/les meus/meves amics/gues diueen que lliga amb mi, que fem bona parella i tot aixo.. no se que fer, la seva novia ja sap com es ell pero no l'importa... Que hauria de fer amb ell? a mi m'encanta i ell vol tallar amb la seva novia pero jo no se que fer.. ajuda si us plau!:)
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Els sentiments de vegades no es poden controlar, i ens fan ballar el cap perquè van en contra del què és correcte o permès socialment. Però una cosa és sentir i l'altra fer....Sincerament penso que ets lliure de fer el què vulguis però atenent-te a les conseqüències. Quan dius: "la seva nòvia ja sap com és ell però no l'importa..." què vol dir exactament?. Que és un tastaolletes (ja m'entens), i va de flor en flor...i ella li aguanta? Clar, tot depèn de què hi vulguis amb aquesta persona. I si a tu realment t'agrada o només t'agrada agradar-li...Pensa-hi.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat