Ajuda siusplau!
Hola, no se per on començar. L'any passat, feia 3r de la Eso. I em molava un noi. Estava moolt segura de que em molava. I de que a ell li molava. Li vai demanar per sortir , bueno una "amiga" el va anar a buscar a l'hora dl pati i davant de tothom li va dir k a mi magraava i bueno aixo.
Pero esque ara, hi ha un problema. Esque cuan parlo amb cualsevol tio per face o watts passen d mi. Es com si pensesin que pel simple fet d k els parli em ouguin molar o algo aixi. I ara a la meva classe d bio amb angles. I ha un nen mooolt mono i que magradaria coneixel mes. Pero tinc por de que faci com els altres i passi de mi. No he parlat casi mai amb ell. I tampoc se com cridar la seva atencio. No soc guapa. Soc del monton i no destaco . I no se com pentinarme. Tinc l'autoestima baixa encara que amb els demes vagi com si no mimportes. Siusplau ajuda. Ho agraïre molt.
Petons :)
Elena Crespi

Hola Julietta! Gràcies per la confiança!
Potser és una sensació teva que passin de tu. Tot i així, encara que fos veritat, aquest nen tan mono no saps si passarà de tu o no. Si vols acostar-te a ell, potser pots començar a parlar amb ell a classe. Qu+e et sembla?
I si veus que passa de tu, doncs llavors potser et demostrarà que no val la pena perdre el temps intentant demostrar-li que sí que vals. Això ho has de saber tu mateixa. I és molt important que puguis veure aquelles coses que sí que molen de tu. Si tens l'autoestima baixa, és normal que no et vegis guapa i del montón... però potser has d'aprendre a mirar-te amb uns altres ulls per valorar-te més...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
@Tarongescenceres