AMISTAT O AMOR ? :O
Aver aquest es el meu problema :
Ja fa com dos anys que sento coses per un noi del meu grup d'amics. Ens portem molt be i quan anavem junts al cole tothom deia que es notava molt que ens agradavem i que acabariem junts. Ell es molt vergonyos amb aquest tema, i jo tambe.
L'estiu passat vam anar uns dies a un camping amb el grup d'amics, i jo pensaba que anava a pasar algo, pero el seu millor amic li va dir a la meva millor amiga que ell no sentía res per mi.
Per mi va ser molt dur, pero ho estaba superant. Ara ens hem tornat a veure amb el grup d'amics, i noto com certa tensió. Estem tots molt be, pero ell i jo ens mirem... jo noto que em mira com si sentís algo per mi, i jo crec que segueixo sentint coses per ell...
Què puc fer? No vull dirli res perque com em tornin a dir que no moro...!! Pero esque sembla que hi hagi algo fort entre nosaltres i no se que pensar...
Ajudeume siusplau, estic fatal!!!
InterPersonal

Hola teenagerpower,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot m'agradaria avisar-te que és molt difícil fer interpretacions del què fan les altres persones. No sabem perquè et mira tant, pot ser perquè li agrades, perquè tu el mires o perquè no sabia com reaccionaries ara que us heu tornat a trobar (per posar tres possibilitats), així que intenta no "endevinar" què sent, perquè només ho sap ell.
Si a tu t'agrada aquest noi i l'hi vols dir, endavant! Però tingues clar que tota acció comporta conseqüències i poden ser agradables o desagradables.
Potser seria millor que et prenguéssis uns dies de reflexió, que siguis conscient del què sents per ell i si realment t'agrada per com és i llavors ja veuràs si et ve de gust un apropament o no.
Una abraçada
www.consultajove.cat