Ampunyalat per els amics
L altre dia vaig anar a fires de girona amb la meva familia, i alla vaig trobar la meva colla, tots abian cadat i a mi no me habian dit re. I ara estik pansan tot el dia, k si no me vian dit re perk no els i kaik be, k no man bolgut perk sobro a la colla , etc. K puk fer? Sisplau donam una solucio sisplau.
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal!
Ostres! Quina situació! No és agradable veure que els teus amics han quedat i no t'han dit res. Però abans de treure conclusions, jo et recomano que parlis amb algú de la colla (amb qui tinguis més confiança) i li demanis com va anar la cosa (potser es van trobar per allà o potser ja sabien que tu hi anaves amb la teva família).
Abans de treure cap conclusió és millor demanar què ha passat. Llavors ja decidiràs què fer. Si vols li pots demanar que el pròxim cop t'agradaria que t'aviséssin i que no et va agradar la situació.
Veuràs que parlant amb ell et sentiràs molt millor!
Una abraçada
www.consultajove.cat