ajuda
Tinc un greu problema, medeixo 1'70 i faig 100 kilos, hem sentu molt malament amb mi mateixa, i començu a tenir problemes amb tothom, he pensat en deixar de menjar o qualsevol cosa, perquè amb les dietes no hi ha manera de que funcionin, estic desesperada, ja nose que fer...
Sara Bujalance

Hola lulii15! No cal que facis cap dieta en concret, i encara menys fa falta que deixis de menjar. Deixar de menjar és molt perjudicial per a la salut i a la llarga fa que el cos engreixi encara més. La única cosa que has de fer per assegurar-te un bon pes, i una bona salut, és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més encara millor. També és molt important que vagis al teu metge i li comentis la teva preocupació pel pes, ell/a et podrà orientar i fer un seguiment tant del pes com del teu estat de salut. Molts petons!!