Amor d'estiu
Hola! Sóc nova aquí a Adolescents.cat, i et voldría explicar la meva situació, i que em donguesis una solució al meu problema o almenys un consell.
Jo portava 1 any que m'agradava un noi del meu insti... ell ara ja es fora, perque ha acabat la eso, i el cas esque l'any passat quan estava, ens parlavem bastan, reiem,i feiem bromes... Aquest estiu m'ha obert per primer cop al facebook,i ha començat a tontejar amb mi, dient que m'estima i tot això... bueno despres de estar un temps tontejant, finalment ens vam liar i despres de dos setmanes, em va enviar un missatge dient qe ell no es feliç aixi, i que millor m'en olvidi de el qe ha passat! Els primers dies no en vaig fer cas, pero ara estic fotuda!! No tinc ganes de fer res.. estic tot el dia pensant en ell, a l'escola recordo tots els llocs que estavem junts,totes aquelles converses, el meu primer petó amb ell, pero creic que ell ja ho ha olvidat. Pero el més fotut esque cada cop que el veig començo a plorar i m'entren unes ganes d'arrencarme el cor i morir
Ajuuda siusplaau que creus que tiinc qe fer! siusplaau contestaa quee es molt urgeent!
Petoons :*
InterPersonal

Bona tarda Chaimita,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer e tot, moltes gràcies per escriure'ns.
És normal que et sentis així, no és fàcil aquesta situació que expliques. Una ruptura pot arribar a ser molt dolorosa i és natural que et sentis així. Has de poder treure tot el malestar que tens, i una bona manera és plorar. Parla'n amb les teves amigues, deixa que et consolin... No hi ha cap remei pel dolor, només deixar que passi.
Ara has de centrar-te en tu, en pair el què ha passat i ja veuràs com a poc a poc va apareixent una mica de color a aquests dies tan grisos. Has d'intentar posar-te les coses el més fàcil possible, intenta fer coses que t'agradin, que et distreguin, queda amb les teves amigues, parla amb elles, aneu a fer una volta… Intenta allunyar-te al màxim d'ell i de les coses que ara et fan mal i et recorden a ell (de totes les que puguis) intenta no mirar-li el Facebook, no escriure-li... la distància moltes vegades és un bon remei.
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat