pfpfpfpf...
Mira estic tope de gorda. Peso 65 kilos i mesuro 1.60 aproximadament. Tinc que baixar 20 kilos abans de mars de l'any que be perque la meva mare fara una festa y em tenen que entrar els vestits.
COm puc aprimarve 20 kilos en 3 mesos. I no diguis que es molt perillos y tot aixo. TU digamlo que tinc que menjar y ja esta. Ara he començat a fer futbol y zumba.
Adeeuu
Sara Bujalance

Hola Mars! Aprimar 20 quilos en tres mesos és molt difícil. I si ho aconsegueixes, aniràs directa ingressada a l'hospital, en lloc de a cap festa. La única cosa que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment, com ja estàs fent. I tot això funciona si ho fas com a hàbit, o sigui, sempre, fent-ho només una o dues setmanes no aconseguim pràcticament res. Aquestes són les úniques pautes que realment funcionen per mantenir un bon pes. Qualsevol altre pauta o consell és una estafa, perquè res més funciona. I recorda també que el pes té una part genètica, el que sovint anomenem "constitució", que no triem i qu no podem canviar. Per aquest factor genètic és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Menja bé, fes esport i disfruta de la festa, no permetis que la preocupació pel pes dirigeixi la teva vida i determini si t'ho pots passar bé o no en una festa. Molts petons!!