pfffff lio mental :(
Hola !
tinc un lio mental molt gros ! Mireu a mi desde principi de curs m'agrada un noi, tot be, asta que un dia vaig coneixer un altre noi, que ami no hem cridava l'atenció, herem amics, aquest noi anaven parlant cada dia per el messenger el whatss fins aqui be. Fins que un dia vem quedar per anar al cinema (amb mès persones) i ell es va sentar al meu costat (veniem ell i l'altre nen que pricipalemnt m'agradava ) llavors va começar com a intentar fer "manetes" jo fins aqui hem deixava i anava dient alguna indirecta del tipus :deixem que tens les mans suades ! O algu aixi però ell seguia anava pujant m'acariciava la cara, hem tocava el cabell amb molt cariño, hem deia t'imagines si fossim novios ? coses d'aquest estil. El problema esque (ami nomès m'han demanat sortir un vegada)aquella setmana totohom deia que al nen que ami m'agradava li ja magradava jo tambe i que m'anava a demanar sortir i jo estava pendent, despres del cine tambe mh'ho va demanar el nen dels tocaments... etc. El cas és, TINC UN LIO, noseque fer perquè quant es van produir el tocament al cinema vaig sentir les tipíques papallones ala panxa cosa que amb el nen que m'agradava no havia sentit mai. Llvors ara tinc por perque al nen dels tocament li vaig dir que necessitava coneixel millor per poderliu contestar i si ara tambe mho pregunta el nen que m'agrada ? tenia pensat dirli que si al principal noi qu m'agrada però desde els tocaments.. amb les papallones.. i tot..ja no ho tinc tant clar. LA PREGUNTA ! EL QUE HE SENTIT AMB ELS TOCAMENTS , ES A DIR, LES PAPALLONES, SON AMOR VERTADER I LO ALTRE PERQUE AMB EL NEN QUE MAGRADA MAI HE SENTIT RES AIXI ? ERA UN AMOR FALS ? ME POGUT ENAMORAR AMB UNES SOLES HORES ?
InterPersonal

Hola!
Carai quin embolic que tens! Mirarem de d'aclarir-ho una miqueta.
Primer de tot dir-te que has fet molt bé de dir-li al segon noi que volies conèixer-lo millor. A vegades necessitem temps per aclarir els nostres sentiments i ens l'han de respectar.
Pel què expliques, l'estona al cinema va ser excitant i et va agradar que et toqués, possiblement per això vas notar aquestes pessigolles, perquè era una situació nova i agradable. Evidentment, en poques hores és molt difícil enamorar-se d'algú, sinó que simplement sentim que hi ha atracció o ens ve de gust seguir-la coneixent.
Jo et recomanaria que et prenguessis uns dies per acabar d'aclarir els teus sentiments. Recorda què és el que t'agradava del primer noi. Si encara t'agrada o si tens ganes de conèixer-lo una mica més. Finalment, pensa en si et ve de gust tenir parella, en quines característiques t'agradaria que tingués i si un dels dos nois les té i sobretot, a tu t'agrada, endavant!
Una abraçada
www.consultajove.cat