Desesperació
Hola!
L'estiu passat vaig estar parlant amb un noi amb el que ens tiravem la canya sovint i parlavem tot el dia, però tot i coindicint a vegades a diferents llocs, per un motiu o per un altre mai ens vam arribar a veure.
Al veure que la situació no podia seguir així, vam deixar de parlar. Farà cosa d'un mes, ell em va obrir pel whatsapp i vam tornar a parlar.
El problema està en que tornem a estar en la mateixa situació de fa un any. Que faig? (siusplau, no diguis que deixi de parlar-li perque l'estimooooo)
InterPersonal

Bona tarda noianoieta,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
No és fàcil aquesta situació que comentes, les relacions a distància sempre són complicades. Jo no et diré que deixis de parlar amb ell, ets tu qui ha de prendre una decisió així. L'únic moment en què penso que t'ho podries plantejar és quan realment aquesta situació t'estigui angoixant molt i et faci estar malament en el dia a dia. Si no és el cas, no t'ho has de plantejar.
El que podeu fer és intentar que aquest cop, a diferència del passat, les coses siguin una mica diferents. Intenteu organitzar-vos per poder veure-us algun dia. Mentre no pugueu veure-us, que entenc que no serà fàcil, podeu intentar parlar per skype, per així poder veure-us (encara que sigui via internet) parlar per telèfon, i no només per whatsapp… Intenteu fer coses diferents i fer el que estigui en les vostres mans per coincidir algun dia.
Molts ànims!!!
www.consultajove.cat