EM MULLO?
Hola! El cas es que jo tinc un amic, que encara no he parlat d'ell amb això, però crec que estem enamorats entre nosaltres. I quan em diu un t'estimo o alguna cosa bonica, se'm fan les papallones a la panxa. Però les pessigolles em van fins a baix, si, a la vagina. I despres si vaig al lavabo, quan em frego, veig que m'ha caigut molt de fluix. Què vol dir això? Que quan em diu una cosa maca o em fa alguna abraçada i em venen les papallones fins a baix em mullo?
Sisplau ajuda!!
InterPersonal

Hola Inda01,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Carai quines bones percepcions que tens! T'explico: el teu cos respon a les situacions agradables, d'això se'n diu excitació i és la manera que té el cos per preparar-se per una possible relació sexual. Això no vol dir que hagis de tenir relacions sexuals si no et sents preparada, ja que sovint no van alhora el cap i el cos.
Les papallones a la panxa són una manera de simbolitzar l'enamorament, mentre que les pessigolles que sents als genitals són senyal d'excitació. No confonguem les coses! Ens pot atraure una persona, però sense estar-ne enamorat!
Una abraçada!
www.consultajove.cat