Problema amorós (gerard)
Hola,
El meu problema és que estic pillat més que mai per una noia (mentiria si no digués això), i està a 200 km., no sé com fer per veure-la, i sento que em vaig buidant sense la seva presència.
No sé com explicar-me i això ha sonat molt malament i molt cursi ja ho sé, però és que amb vosaltres, com que això és anònim, vull ser el més directe possible.
Ah, només ens hem vist un cop en un concert que és quan ens vam conèixer i ens vam donar els números i tot.
Què puc fer per veure-la i perquè ella em tingui una mica present en la seva vida?
Petons i gràcies.
InterPersonal

Hola kakbesha. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que la distància pot ser una dificultat alhora d'iniciar o mantenir una relació amb algú. 200 km no són pocs, està clar, però tampoc has de travessar l'Atlàntic per veure-la, no? Vull dir que, avui dia, amb els mitjans de transport que hi ha, no seria tant dificil de veure-us, si en teniu ganes i us ho proposeu. Una altra cosa és que els pares no t'ho permetin o no t'hi ajudin...Aquí et diria que fos insistent amb el tema, explicant-los si cal, la importància que té per tu aquesta relació i lo feliç que et faria.
M'imagino que a part del dia del concert heu estat parlant o parleu habitualment per les xarxes socials, whatssapp, skype, etc. o us heu trucat alguna vegada...Per tant, si és així, ja has pogut veure si té interès per tu. Si aquesta noia t'agrada tant com dius, treballa't-ho amb els mitjans que tinguis al teu abast. Fes-li saber que t'agrada, que vols conèixer-la més...Mostra't tal com ets i no tinguis por de demostrar els teus sentiments. Això sí, respectant el seu espai i el què ella sent.. Crec que és el millor. Pot anar bé o no, però si més no ho hauràs intentat.
Gràcies per confiar en nosaltres. Ànims!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat