responeu rapid (com u demanen?)
aixo no es ben be una consulta, es un dubte que vull que m'assoliu.
Mireu, es q nose com els nois demanen liu, o com demanen per sortir. Tu cm creus que ho fan? es q ja se q cadascu te la seva manera pero jo la majoria no m'imagino que diguin aixo... a vegades dubto de si tenen sensibilitat o realment se senten enamorats.. sincerament, me semblen mol insensibles la majoria pel k fa a l'amor. com si tarden mlt en enamorarse i no u senten..nose si mexplicooo....... es dificil
com u diuen? aixi: ens liem? o: vols liarte amb mi? fan la pregunta aixi de manera directa? jder esk no m'imaginu cap tiu dient aixo...sem faria estranyisim. Sisplau ajuda'm. I cm demanen per sortir, aixi: vols sortir am mi? o com?....sisplau em podries ficar un dialeg dun tiu davui en dia k no sigui tret de cap llibre i k no sigui massa romanticot q demani per sortir a una noia? pq sem fasi menys raro i no em foti a riure si algu mai mu demana? esk es tan raruuu un tiu dient aixo!!! jajajajajaaa
U diuen emocionats o amb indiferencia?..etc. Nse com explicar els meus dubtes perq son molt raros pero bueno espero k mentenguis, i si no mentens ja t'enviare un altra consulta intentan explicarme millor..
Moltes gracies pel teu tempsssss=) ptons!
Carla
InterPersonal

Hola kakbesha. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
T'entenc perfectament...I noto un cert to d'ironia i de sentit d l'humor en les teves paraules, oi? Doncs la veritat és que no et puc respondre amb exactitud, ja que tinc uns quants anys més que tu, i últimament no me n'he trobat cap de la teva edat que em demanés per sortir...Però, bromes a part, crec que alguns ho fan tal qual dius tu, de forma molt directa i esperable, però segur que n'hi ha d'altres que s'ho treballen una mica més i surten d'aquests tòpics. Per sort, hi ha de tot. Per cert, una cosa: tu també pots fer el pas de demanar-ho eh...No és (o no hauria de ser) un dret exclusiu dels nois això de fer el primer pas...
Gràcies per la teva aportació. Petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat