ajudaaaaaaa;)
Bueno...més bé això és una tonteria però simplement vull el consell d'una persona adulta abans de el de una amiga que potser no veu les coses tan claras jajajja. Desde principi de curs un noi un any més gran que jo em crida molt molt molt l'atenció, i anem al mateix institut(ens coneixem de vista). La veritat he intentat parlar amb ell pel facebook més d'un cop però es que és molt "borde", encara que gent que el coneix m'ha dit que és així pel xat sempre i que a la cara és més simpàtic, i clar no sé si seguir obrint-lo o si li molesto...i això em causa inseguretat. Pel passadís ens mirem i bueno...es que és un noi que em crida molt l'atenció ja que no és com els altres, no és el tipic "xulito" ni res d'això(que ara hi ha molt i no m'agraden) ...és un noi molt sencill com a mi m'agraden. Bé...no sé que fer AJUDA!!! Intento seguir parlant amb ell?
GRÀCIES!!!
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Què vol dir exactament que és borde??? Que et contesta amb monosíl·labs, que no et contesta, que és breu en les seves respostes....o que et contesta malament. Són coses diferents i segurament que tu les saps diferenciar i gestionar. És veritat que hi ha gent que per Internet (xarxes socials, whats, etc.) no són especialment "simpàtics" i que estan més còmodes en la relació en directe. També passa al contrari, persones que venen una imatge molt agradable i seductora perquè la gent els digui coses i llavors...res de res. Tens 2 opcions. Una, seguir fent com fas ara, i si el molesta ja t'ho dirà. Segona, demanar-li directament a ell si l'incomoda o no té ganes de parlar amb tu. El "no" ja el tens.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
ww.interpersonal.cat