guapa o lletja?
HOLAAA,tinc un problema i esque a mi em costa veurem guapa i ara molt,ahir vam jugar una nena de la meva classe i un altrwe nen a veure quines 3 nenes eren les guapes de la classe ell va dir tres nenes(jo no)la la primera era una nena normal, la segona una nena molt blanca ulls negres i cabell moreno la considero fea i la tercera va al cole com una pepona molt maquillada i jo que tinc ulls verds que a la majoria dels tius els agrada el ulls que no siguin morenos o negres i una mica morena de pell i que moltes nenes diuen que jo molt guapa, tots els tios pensen que elles son guapes mès que jo .Em sento molt lletja i cada cop molt mès.No s que fer :(
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot et recomanaria que deixéssiu de jugar a aquests jocs. No porten enlloc i en podem sortir malparats.
Per sort, no hi ha un perfil de noia atractiva, sinó que hi ha gustos per tot! A algunes persones els agraden més baixetes, altres les prefereixen amb malucs, a altres els agraden les noies de pell clara, que tinguin els ulls verds, .... hi ha per triar!! I recorda, l'aparença física és només una part petita del què ens atrau d'una persona!
Així que deixa de preocupar-te i intenta passar-t'ho bé amb les teves amigues, fer coses que t'agraden i somriure molt! (és la millor arma!)