Nose que tinc...
Hoola!
El meu problema, es que no estic a gust amb el meu cos. Sincerament tinc l'autostima molt baixa i això influeix. Dec fer 1,60 i pesar 48 mes o menys. Mai m'ha agradat el meu cos, pero crec que ara m'esta preocupant més.
Em miro al mirall i no m'agrado gens. Alhora de menjar, intento menjar menys i si puc, per exemple no esmorzar tot el que em posen diguessim. Els meus pares em diuen que menjo molt poc i ma mare diu que m'he aprimat. Quan quedo amb les amigues o amb el novio, no menjo. Em fan bromes en plan: Ui encara seras anorexica o coses aixi. Avagades he pensat en vomitar, pero se que si ho faig tindre un gran problema.
També, hi ha vegades que em ve per no menjar res i altres per menjar mes. Tot hi aixo, cada cop que acabo de menjar per poc que sigui, em sento com amb la panxa pesada, osigui com si m'hagues sentat malament el menjar.
No els hi vull dir res als meus pares, perque se que si els hi dic, tot canviaria i tampoc crec que tingui res greu.
Ajuda sisplau!
Sara Bujalance

Hola Ann.! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques imagino que portes un temps passant-ho malament per culpa de la preocupació pel pes i el menjar. Per tot el que dius és possible que estiguis a prop de patir un trastorn de la conducta alimentària. Aquestes malalties són molt greus i fan que la persona se senti realment malament. A mida que va passant el temps la malaltia és cada cop pitjor. Per evitar que tot això que t'està passant s'acabi convertint en un infern és necessari que parlis amb els pares. Sé que costa fer-ho, però ho has de fer. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Pensa que de la mateixa manera que a tu t'agradaria ajudar-los si tinguessin un problema, ells volen ajudar-te a tu. Com abans hi parlis, millor. Molts ànims i molts petons!!