Pfff noi no se que fer
Hola, estic bastant inqueta, perquè aquest estiu vaig retrobar-me un noi i no ens veiem des de feia dos anys, però jo no me'n recordava d'ell, però ell si que em va reconeixer. Jo li vaig preguntar com es deia i el vaig agregar al facebook i ara parlem com a minim un cop per setmana. Aquest estiu he tingut molts problemes i ell sempre m'ha fet cas i m'ha donat concells pel whats, i l'altre dia em va dir que sempre faig morritus a les fotos, i jo li vaig dir que si no li agradava que no mires i ell em va dir que no es que no li agrades, que era no se que. Però jo no se que fer perquè ens portem 11 anys i no se que fer...
gràcies.
InterPersonal

Hola noietta :)9. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Per començar, no sé quina edat tens tu. Suposo que al voltant de 14-15 anys... Si ell te'n porta 11 per sobre, això vol dir que té uns 24-25 anys. No sé si el dubte que tens és més en relació a l'edat o alguna altra cosa. Bé, dir-te que fas bé de plantejar-te si vols continuar parlant o relacionant-te amb aquesta persona, ja que de bones a primeres tu segurament ets una menor i ell és major d'edat. Això no vol dir que no pugui ser una bona persona i que vagi amb males intencions però...jo et recomanaria que anessis amb compte sobretot alhora de facilitar-li dades personals teves, fotos, etc. Deixa-li veure el whats a alguna amiga i si pot ser a alguna persona adulta de confiança (mestra, familiar, etc.) a veure què n'opina. Per últim, jo et recomanaria que no quedessis amb ell sense anar acompanyada d'algú més. Espero haver-te ajudat. Gràcies per confiar en nosaltres.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat