Ajuuuuda urgeent SOS!!!!!!!!!!!! Estic massa depre :'(
Hola! bueno el meu problema es el següent, fa poc vaig estar sortint amb un noi i el vaig deixar perque no em molava ( i segueix sense molarme ) pero segons em deia ell, m'estimava molt i em fa por no trobar a ningú que sigui per mi... nose si m'explico. Avui en dia molts nens de la meva edad només busquen un liu o tenen novia i es molt dificil trobar a algú especial amb qui comprartir moments i nose que fer ni com trobar a aquesta persona... bàsicament necessito estar amb algú, no m'agraden els rotllos ni re d'aixó i nose que fer pre trobar-lo perque diuen que quan deixes de buscar és quan arriba aquella persona pero esque a mi no marriba de cap manera! ( he de confesar que no soc la tipica noia que els nois veuen i senamoren pel seu físic o la seva cara bonica, no ho soc!! i no tinc massa complexe amb aixo pero crec que potser els pot tirar una mica enrere a la hora destar amb mi o nose... )
Mooltissimes gràcies (L)
InterPersonal

Hola Judy17,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Tu mateixa ja dius que aquest noi no t'agrada, així que has pres una bona decisió per tots dos. Així tots dos teniu l'oportunitat d'estar amb persones que sentin el mateix per vosaltres.
Per altra banda, hauries de treure't la idea del cap que necessites estar amb algú. Entenc que t'agradaria tenir una relació, però no la necessites! Tu ets suficientment autònoma per decidir sola i per disfrutar d'aquest moment. Estigues oberta a conèixer gent, però surt amb les teves amigues i passa-t'ho bé. Un de les coses que més atrau és veure gent que fa coses que li agraden! Així que fes una llista de 5 coses que t'agraden i porta-les a terme!
Una abraçada
www.consultajove.cat