SOS! ....amics
Fa anys que veig que no tinc gaires aptituts socials, però es que aquest any, m'està afectant molt!! Es que no puc tenir amics? Que és, que sóc massa tímid?? Necessito urgentment una mica d'ajuda...
InterPersonal

Hola Marc,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No em dónes gaires detalls de la teva situació, però miraré d'ajudar-te. Per conèixer gent nova, un ha d'estar obert a conèixer-la, intenta ser simpàtic i amable, interessa't pel dia a dia de les persones, per les seves aficions... si ho creus convenient, prepara't algun tema que t'agradi i que creus que pot ajudar-te a donar conversa.
Les amistats no es fan d'un dia per l'altre, es tracta de compartir moments, aficions, interessos, "odis"... per tant, a poc poc i no tinguis pressa.
Per últim dir-te que no intentis ser completament diferent a com ets tu. Procura ser tu mateix (pots accentuar alguna part), però no canviar totalment de personalitat, perquè no estaràs a gust amb tu mateix i no seràs sincer amb els altres. Veuràs que si et comportes amb normalitat i t'acostes a la gent, ells et respondran positivament.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat