Problem...
Bones.
Tinc un problema que per ami és molt gros. M'agrada un nen que va a 4ESO i jo vaig a 1ESO. Ell en els patis em mira i em treu algun somriure i jo li torno... Així cada dia. Un dia quan anàvem en el bus uns meus amics van començar a cridar el meu nom (ELSA) cor (el nen que m'agrada). Ell es va enterar. Desde aquell dia ara em mira més em poso vermella, i ell igual. Però ningú dona el pas... Tinc por a dir-li que m'agrada. Li he preguntat algunes amigues com dir-li i tal i em diuen que li digui un dia que me'l trobi. Però sòc molt tímida i no sóc capaç a fer-ho. Necessito ajuda... Què faig si li dic i em diu que no? I si em diu que si? I si ell em digues que sent el mateix per mi però no vol? Siusplau, ajudeu-me...
PD: no mireu les faltes no sóc una crack en llengües xD
InterPersonal

Hola Asle. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
És molt dificil de saber què pot passar en totes aquestes possibles situacions que planteges. El què està clar és que si no fas res no ho sabràs, oi? Pel què expliques, els dos sentiu alguna cosa un per altre, però és molt inicial (atracció, feeling...). No crec que li hagis de dir que t'agrada el primer dia que te'l trobis de cara, potser seria una mica forçat iincòmode, no? Sí que li pots fer algun comentari en relació a alguna altra cosa, demanar-li com es diu, on viu, etc. i així veus com reacciona. També pots contactar amb ell a través de les xarxes socials, estic segura que pots esbrinar com es diu i buscar-lo pel facebook o altre. Es tracta de conèixer-lo més i anar fent, no? A partir d'aquí, confia en tu mateixa.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat