Feta un lio [URGENT!!]
A veure explico, farà un temps que m'agrada un noi 2 mesos aprox, però estic sentin massa rapid crec jo, pero no ho puc parar, tontejem molt i totes les meves amigues m'ho diuen que no hem para de anar al radera, però jo no ho penso crec que només ho fa perquè es molt carinyos, i que mai tindria res amb mi perquè hi han noies molt mes guapes que jo. Ell sap que m'agrada, li vaig dir i desde aquell dia es cada cop mes carinyos amb mi, però no m'ha dit que senti el mateix per mi, doncs no se si ho fa per donar-me falses ilusions o perquè jo també li agrado.
Necessito ajuda ja, perquè cada cop m'agrada mes i no vull que hem fassi mal:(
EN ANONIM SI US PLAU!!!
InterPersonal

Hola MireiaA8.Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Per començar Mireia, el fet que hi hagi noies més guapes que tu, ho dius tu. Per sort, el què s'enten per "bellesa"o guapura és variable i tots/tes tenim diferents gustos en aquest sentit. A banda que quan ens agrada algú no només ens agrada per la seva bellesa exterior o físic sino per altres coses (com pensa, quin caràcter té, què fa, etc.). Partint d'aquí, estem d'acord que, tot i que segons tu hi hagi noies més guapes que tu, a aquest noi li agrades tu.
No t'ha dit què sent per tu "verbalment" però crec que sí t'ho està dient amb la comunicació no verbal, amb els fets i l'actitud que té cap a tu, no creus?
Pot ser que vagi bé o que no hi vagi...però si no ho proves no ho sabràs, oi? fes el què sentis, intenta conèixer-lo més i parla amb ell si vols aclarir alguna qüestió que t'inquieta...Però no et deixis dur per la por. Creu més en tu mateixa i en les teves capacitats, i no et comparis tant amb la resta de gent.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat