significat d'un somni
hola!
el cas és que aquesta nit he somiat amb un ex meu (que ara ja no m'atrau ni mai mes he pensat en ell ni m'agradaria reprendre la relació). el cas és que somiava que tornavem a estar junts i després de liar-nos i tal em deia que m'havia de dir una cosa, que ho sentia però que no sentia plaer quan es liava amb mi pq l'atreia una altra noia de la seva classe...
m'ha sorprès molt somiar amb una cosa així, tot i q tinc ganes de tenir novio ja i ahir em vaig adormir pensant en aixo... xo perque he somiat que em rebutja?
m'agradaria saberne el significat.
gracies
InterPersonal

Hola Flavia. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Els somnis no sempre porten un significat al darrera...o si més no només un, ni tots són interpretables. De vegades només són el resultat de diferents coses que ens han passat a la vida, fets, pensaments, vivències, etc. que es barregen i surten en forma de somni.
També dir-te que nosaltres no som experts en interpretació de somnis, però si vols la meva opinió en relació al què pot significar te la puc donar. El fet que en el somni ell et rebutgi pot ser perquè vas deixar tu la relació i penses que ell pot estar enfadat per aquest motiu i te la vulgui tornar fent-te sentir malament. O bé que tu tinguis la sensació que no vas estar a "l'alçada" amb ell, ja no sexualment parlant sino en general.
Si tu tens clar què sents per aquest noi i que la relació s'ha acabat, no hi donis més voltes ni et sentis culpable pel què va passar. Intenta centrar-te en el present i veure com tens la teva autoestima: t'acceptes tal com ets? creus que ets capaç d'assolir allò qu et proposes? creus que hi tens dret? et compares molt sovint amb la gent del teu voltant? et fa por la idea que algú et pugui rebutjar?
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat