Per què a mi??
Hola!! soc una nena de 13 anys, totes les nenes de la meva classe tenen o an tingut novio des dels 5 anys, pero jo nomes e tingut una relacio que va anar fatal, ens parlavem mes quan no sortiam k quan sortiam, i ames aixo va ser fa 2 o 3 anys. tinc la sensacio que faig fora els nenes i estic depre!!!! pk??
InterPersonal

Hola! Sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic.
A la teva edat s'obre davant teu un món maravellós per descobrir, no vulguis còrrer, tot està per venir. Tindràs temps de tot, de conèixer nois, d'enamorar-te, de desenamorar-te, puf! imagina't les coses que encara et queden per descobrir. Ara mateix dir que fas fóra els nens és una bestiessa. Els nens si són de la teva edat (13anys) segurament encara no estan prou madurs per tenir relacions. Per això, amb aquest noi que vas estar, et passava això que us parlàveu més quan no sortieu que quan sortíeu, perquè segurament aquest noi et preferia com a amiga que com a parella. Perquè no proves de tenir un bon grapat d'amics? si algun d'aquests amb el temps es converteix amb el teu nòvio, perfecte! i si no... hauràs aconseguit una pila de bons amics!!
Sort!
Marina
marina.marullpsicologa@facebook.com. www.interpersonal.cat
Merci!!! (ledat es cap als 14, fem 2 eso) pero deu ser el mateix, GRACIES MARINA!!!