como enamorar-lo
Hola! m'agrada moltíssim un noi però ell només vol fer-ho i ja esta, jo nose el que vull però se que si ho faig amb ell i ja esta patiré molt perquè m'agrada de veritat, llavors m'agradaria enamorar-lo d'alguna manera, nose, cridar la seva atenció, jo se que vol fer.ho amb mi però vull que a part de fer-ho, vulgui passar mes temps amb mi i així enamorar-lo. Que faig? ajuda pliis
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs el que demanes és difícil. Aquest noi t'ha deixat molt clar quines eren les teves intencions amb tu i no podem pretendre obligar a ningú a sentir una cosa que no sent. Sé que és dolorós, però hauràs de decidir si vols seguir amb ell i continuar sentint-te així, o trencar qualsevol tipus de relació amb ell.
L'enamorament no es pot forçar, simplement passa. A vegades ho senten tots dos o a vegades només una de les persones... i llavors, no pots fer-hi res. Pots intentar quedar-te a veure si acaba sentint alguna cosa, o decidir marxar i buscar algú que senti els mateixos sentiments que tu.
Una abraçada
www.consultajove.cat