NS Q FER....
Hola!
M'agradaria que m'ajudesiu els meus pares son molt protectors i m'agradaria parlar amb ells per ferlis veure que m'hn de deixar volar una mica l'any que ve fare 14 anys i no puc més dma es halloween i no em deixen quedar pq soc petita pero no els demano quedarme fins les 11 de la nit nomes fins les nou i mixa -deu hem podries dir com dirlis amb bones paraules que ja no soc un bebe.
gracies
InterPersonal

Hola Anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És molt habitual que comenceu a tenir opinions diferents amb els teus pares. Tu tens ganes de sortir i estar amb els teus amics i ells els costa veure que estàs creixent.
La millor manera d'anar aconseguint més distància és a través de la confiança. Explica'ls com et sents i què t'agradaria que passés. També podeu intentar arribar a un acord. I sobretot, encara que no et deixin sortir fins l'hora que t'agradaria, compleix amb el què et diuen. Si tu compleixes amb els horaris que establiu, serà més fàcil que mica en mica et tinguin més confiança i et deixin sortir més estona.
Una abraçada!
Espero que disfrutéssis la nit!
www.consultajove.cat