Nois...Que faig?!
Hola!! Mira us explico. Fa bastant de temps que m'agrada un noi, sempre e pensat que es guapíssim, i m'encanta. Fa pocs dies, millor dit, ahir, vaig confesar-li a la meva millor amiga que m'agrada aquell noi. Ella em va dir que no tingués vergonya i que li digués el que sento. Al principi no estava molt convensuda, però avui mateix li e dit, tal que així " té de dir una cosa molt important, m'agrades des de fa molt temps i ja no puc aguantar-mo més, tenia que dirto". Ell molt sorprés ma dit que no s'ho creia, he insistit en que em creies, fins que al final m'ha cregut. Ell mateix m'ha dit que desde principis de curs jo també li agradava, que estava molt coladet per mi, fins i tot encara li agradava la setmana passada, pero ara ja no, ara li agrada una noia més gran, i diu que potser sortiran junts.
M'ha dit que en el fons encara li agrado una mica, i que ell creu que soc la noia més guapa de la classe, que li fa rabia que no li hagi dit avans, ja que ara podriem estar junts. Aquest comentari per part seva m'ha fet molta rabia! Aquesta es la història. No se que fer, ni que pensar! Estic molt enfadada amb mi mateixa per no haver-li dit avans, però també estic trista... Que faig? Com puc fer per tornar-li a agradar? Necessito ajuda, l'estimo molt i vull que ell també m'estimi, però tampoc vull que pensi que soc una pesada, ajudeume siusplau!! Que hi penseu de tot aixo? Moltes gracies. Un petó.
InterPersonal

Bona tarda Bianca,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que et sentis així amb aquesta situació que expliques, però si tu ja li has dit i t'has sincerat amb ell, no pots fer res més que acceptar la seva resposta i la seva decisió. Entenc que et pugui haver fet rabia el no haver-li dit abans, però pensa que tu has tingut el valor de fer-ho, i ho has fet quan t'ha sortit i quan has sentit que era el moment. Així que en aquest sentit, pots estar molt tranquil·la de què ho has fet quan tocava. Pots estar molt orgullosa de tu mateixa, ja que segons el meu punt de vista ho has fet tant bé com has pogut, tu no podies preveure que això passaria.
Penso que ara no has de fer res, has de seguir sent tu mateixa, tal com erets fins ara, i si ell vol estar amb tu, que vingui a buscar-te i t'ho digui, de moment tu ja has fet tot el que havies de fer. Estigues amb les teves amigues, fes coses que t'agradin, intenta distreure't per no pensar tant en aquesta situació. Ja veuràs que en un temps estaràs molt millor.
Una abraçada!
www.consultajove.cat