Sóc bulímica?
Hola,
sóc una nena de 14 anys i medeixo 1,70 i peso 65, em vec gorda encara que la gent em digui que no. Fa 4 dies que vaig posar-me els dits per vomitar i ara ho faig cada cop que menjo molt...així em sento millor. Voldria arribar a pesar 59 kilos o així, sisplau ajuda.
Sara Bujalance

Hola MF15! El teu pes està molt bé, així que NO necessites aprimar res!! Sobretot és molt important que NO vomitis. Vomita no aprima (si coneixes a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius perquè el vòmit ni aprima ni engreixa), i provocar-se el vòmit és MOLT perillós, tant que pots acabar d'urgències a l'hospital, així que no ho facis més. La única manera efectiva de mantenir un bon pes és menjar equilibrat i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Parla amb els teus amics i familiars sobre com et sents amb el cos t'anirà bé perquè t'ajudaran a sentir-te millor amb tu mateixa. Sobretot parla amb els teus pares sobre el què t'ha passat, ells són qui millor et poden ajudar a sentir-te bé i a evitar una malaltia tan greu com la bulímia. Molts petons!!