Ajuda urgent! No sé que fer!:(
ultimament estic molt "depre" i crec que és perqué necessito un novio, perque hi han epoques en les q veig l'amor super bonic i no com ara que crec q es horrible, no soporto veure parelles pel carrer donant-se petons i es que fa un mesos un noi hem va demanar de sortir i li vaig dir que no, i fa uns dies el meu millor amic hem va dir que estaba super enamorat però li vaig dir que no sentia el mateix, i el problema esque ara estic super baixa d'autoestima i tinc por a que vingui qualsevol i com estic baixa d moral poes ens "liem" i despres m'arapanteixi. No se que fer :'( Ajuda!! Necessito el "carinyo" d'un noi :(
pd: petonets d'una adolescents
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, tens la opció de no fer res que no vulguis degut al teu baix estat d'ànim. És més, més que una decisió és també un dret personal!!!
Tu ets qui governa la teva vida, no les teves emocions. Espera a uns dies a recuperar-te i posposa qualsevol decisió mentre tinguis aquest estat d'ànim. Pensa en els conseqüències que escrius ( que com dius podrien ser liar-te amb qui sigui ) i que això no ho vols i actua en aquesta línia.
Pensa també que a vegades ens podem equivocar, i que tots tenim el dret d'equivocar-nos i d'aprendre de les nostres equivocacions. Som humans!!! I que si tens clar les conseqüències també podràs prevenir aquesta equivocació.
Fes una relfexió sobre què creus que et passa per dir que no: no estàs preparada per una relació, et fa por i has de mirar com afrontar-la, tens por de perdre a algu, de que no funcioni...? o potser no ha arribat la eprsona adequada i ja arribarà?
escriu sobre aquestes preguntes i anar escrivint i deixant que et vagin passant coses en el dia a dia trobaràs les respostes.
Dóna't un temps i veuràs com funciona!!!
una abrçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat