que faig?
Hola!
Tinc una amiga a la qual vaig escoltar com vomitava al lababo del cole i ahir em vaig decidir a preguntarli. M'ha explicat que porta molt temps provocantse el vomit i jo estic molt preocupada ja que es de les meves millors amigues. Havia pensat de dirli a la seva mare pero no se si faria be. Que hauria de fer? Molts petons
InterPersonal

Bona tarda anonima21,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
Primer de tot dir-te que la teva amiga pot estar molt contenta de tenir al seu costat algú com tu, que l'estima tant i es preocupa pel seu benestar.
El millor que pots fer és dir-li a un adult, ja sigui a un professor o a la seva mare. Ella ara mateix necessita ajuda, i un adult és la millor ajuda que pot tenir en aquests moments.Potser al principi s'enfada perquè ho hagis dit, però al cap d'un temps veurà que has fet el millor que podies haver fet per ella, i que si ho has fet, és per ajudar-la i perquè l'estimes i et preocupes per ella.
Molts ànims! Una abraçada!
www.consultajove.cat