Relació millor amiga- mare
Holaa,
des de fa uns mesos la meva millor amiga pensa que la meva mare li té mania i no vol venir mai a casa quan està ella perquè diu que li fa "corte". S'ho pensa perquè diu que durant una tarda que vam passar juntes amb d'altres amigues, me mare li va parlar i la mirava "raro". Jo sé que a la meva mare li cau molt bé però sempre que li he dit diu "susu..." I canvia de tema. Què puc fer? Cada cop que surt aquest tema en alguna conversa o per alguna raó em sento fatal perquè no vull que la meva amiga pensi això i menys de la meva mare.
Moltes gràciesss!!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que et sentis així amb aquesta situació que ens expliques. El millor que pots fer és assentar-te amb la teva amiga, les dues soles, explicar-li com et sents amb aquesta situació, i explicar-li que està equivocada amb aquesta idea de que a la teva mare no li cau bé. Organitza alguna cosa a casa teva, digues-li que és important per tu que vingui per tal de veure que la situació no és com ella es pensa. Parla amb la teva mare, organitzeu un berenar o alguna cosa, i ja veuràs com tot s'arregla!
Molts ànims!
www.consultajove.cat