flori123
ola bona tarda la meva consulta es sobre un nen que nose si dirli els meus sentiments perque nose si mengagara i si fos cas que m'engugues que faic amb aquell moment?
InterPersonal

Bona tarda flori123,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
La veritat és que és normal que faci por expressar els sentiments... Hauràs de decidir què pesa més: si la por a la seva resposta, o l'angoixa de no saber què sent ;)
També pots ajudar-te d'algun amic o amiga què investigui, o dir-li alguna indirecta a veure com respon, així podràs tenir una idea del que sent... Tot i que no ho sabràs del cert fins que ho preguntis tu mateixa, clar!
I si et diu que no, no s'acaba el món. Hauràs estat valenta, hauràs fet el que consideraves correcte, i ja sabràs la resposta per tu actuar en conseqüència! En aquell moment simplement hauràs de ser natural, actuar i dir el que en aquell moment et surti, pots dir-li que et sap greu, però que tu necessitaves dir-li, i que ara sabent la seva resposta, tu faràs la teva, l'oblidaràs i coneixeràs gent nova.
Molts ànims!
www.consultajove.cat