Depressió?2
Hola, sóc la noia q tha escrit lo de la depressió (http://adolescents.naciodigital.cat/consultori/ampliacio/18574)
Mhas dit que ho digui als meus pares. No puc, no sóc capaç, confio en ells però de la manera com per explicar les meves coses. I per molt que ho intenti esque no puc.
I respecte al que mhas dit de fer jo mateixa, faig gran part d'ells (vaig a còrrer tres dies a la setmana -des d'aquest curs-; estic amb els meus amics, ajudo a la gent...)
Però em segueixo sentit ingual de buida i cansada com sempre.
InterPersonal

Hola someone,
Està clar que l'única persona que pot millorar la situació ets tu i que ja hi estàs començant a posar remei! Des del consultori no podem ajudar-te més que amb aquests petits consells, per això remarquem molt que és important que confieu en la gent del vostre entorn. Si creus que no tens prou confiança amb els teus pares, et demanaria que busquéssis a un professor, o algun tiet o cosí o familiar més gran que et pugui ajudar. No t'ho guardis tot per tu perquè no has de protegir a ningú i t'anirà molt bé.
Respecte a les coses que fas, està molt bé! Procura mantenir-ho! Has de tenir paciència, no es canvia d'un dia per l'altra i tu portes un temps mirant-ho tot a través d'unes ulleres fosques, ara has decidit començar a treure-te-les. Què pot passar? que potser t'enlluernes i és més fàcil tornar-te a posar les ulleres fosques. No ho facis! Estàs en el bon camí! Continua així, paciència i anar caminant ;)
Per últim, planteja't seriosament el parlar amb alguna persona de confiança, t'anirà molt bé, de veritat!
Una abraçada
Laia Sala