Siusplau necessito opinio
Hola, em dic Carol Moltes gràcies per contestar-me al meu dubte. El meu problema es que fa dos anys al meu cole i havia un noi que m’agradava molt i que sempre el mirava. Ens fèiem les típiques miradetes fins que un dia ell em va enviar una sol•licitud al Facebook. Jo l’obria però sempre manegava a pastar fang i ell sortia amb altres noies. Al final va marxar del meu insti i no el vaig veure mes.
Però aquest any me le tornat a trobar. Al principi jo feia la meva vida normal fins que me vaig adonar que em mirava molt. I a partir de aquell dia cada dia em mira moltíssim . Però ell no em diu res ni pel Facebook ni per persona . I jo no el vull tornar a obrir pel Facebook perquè tornarà a passar de mi i li ensenyarà la conversa als seus amics. Però la meva pregunta és:
Perquè em mira? perquè si li agrades ja hagués fet dies que magues obert.
Moltes gràcies 
InterPersonal

Hola Carol,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La veritat és que no sé perquè et mira, potser perquè tu també el mires a ell? O per comprovar si el mires? No ho sabem.
El que sí sabem és que la vegada que vau estar en contacte (quan ell et va agregar i tu el vas obrir al facebook), ell no es va comportar com tocava i et va tractar malament. Et va faltar al respecte i això no pots consentir-ho.
El meu consell és que si no vols tornar-te a sentir així, intentis oblidar-te d'aquesta persona (almenys fins que ell et demostri el contrari). Com oblidar-lo? Doncs evitant-lo sempre que puguis, intentant no pensar en ell i sobretot, no saber què fa ni amb qui està. Centra't en el teu dia a dia i veuràs com poc a poc ocupa menys espai a la teva ment.
Una abraçada!
www.consultajove.cat